سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقش صداوسیما و ارشاد و... در فضای غیراخلاقی سینما کجاست؟
چرایی حال طولانی!

داوود مرادیان نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه برنده سه جایزه‌ی فیلم کوتاه "جایزه هیات داوران نیویورک"،‌ "جایزه ویژه استعداد جوان جنوب فرانسه"، "جایزه بهترین فیلم نیویورک" در واکنش به افشاگری اخیر پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون در مورد فساد اخلاقی در میان عوامل سینمای ایران و صداوسیما در یادداشتی به بررسی این موضوع پرداخت.

به گزارش رجانیوز، در این نوشته آمده است:

کلیه اشاره ها بر اساس شهود عینی نگارنده است.

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی : هنر
  • درج شده توسط :مهدی وکیلی پور - شنبه 91 فروردین 19- نظرات شما [ مورد]


    السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

    دیشب برای استخراج مطلبی، کتاب کشتی پهلو گرفته سید مهدی شجاعی را برداشتم . قبلا کتاب را به طور کامل در چند سال قبل کامل مطالعه کرده و گاهی برحسب نیاز نیز مراجعه ای داشتم.  اتفاقی بخش 8 آمد، خواندم که سریعا رفتند و سقیفه را تشکیل دادند و آن حقایقی که هر بچه شیعه خبر دارد و اتیش می گیره. اما در بخش 9 که غصب فدک است هرچه خوندم بیشتر آتیش گرفتم بطوریکه دیگر توان خواندن نداشتم. در ذهنم با وقایع عصر حاضر آمیخته شد جایی که بی بی خطبه خواند و خلیفه شروع به مدح و ستایش! حضرت زهرا(س)کرد و طوریکه گویی همین این سنگدلان در مسجد آیات قرآن به گوششان نرسیده بود . و وضعیت آن شد که علی در کنج خانه زمین گیر شد و به حکمیت تن داد و حسن (ع) در خانه خود بر مکر زهر خورانده شد و سر نوه رسول خدا(ص) در کربلا بر سر نیزه رفت و خاندانش به اسیری رفت و همچون بیگانگان با آنها رفتار می کردند . زمان می گذرد و حادثه پی در پی می آیند و می روند و به قولی تاریخ تکرار می شود ولی فقط افراد آن تغییر می کند . و روزی می رسد که هنوز پیکر حضرت روح اله بر روی دوش مردم عزادار است و عده ای با سکوت خود  سعی در  رقم زدن شورای رهبری می شوند که سقیفه را دوباره تشکیل بدهند که خدا را شکر مکرشان نمی گیرد و مردی از تبار  و سلاله زهرا(س) حجت زمان ما می شود و ما نیز شعار می دهیم ما اهل کوفه نیستیم که علی تنها بماند و  از این جور شعار هاو... ولی یکبار شعارها را در پیچ و خم زمانه جا می گذاریم! و سرداری و امیری را کنار گذاشته  وغنایم و مناصب را به رخ  دیگران کشیده  و با ترفنهایی سعی در خانه نشین کردن علی زمانه می کنیم و غائله می آفرینیم و خط و نشان می کشیم و ....  بیایید به حرمت این روز عزیز و این بانوی عزیز با هم در همین ابتدای سال هم پیمان بشویم که پشت ولی را خالی نکنیم  و نگذاریم.....

    .



  • کلمات کلیدی : مذهبی
  • درج شده توسط :مهدی وکیلی پور - پنج شنبه 91 فروردین 17- نظرات شما [ مورد]


    نسیم بهاری مسئولان را هم خواب کرده است!

    خبرگزاری فارس: چهل روز گذشت اما از بنای یادبود «ننه علی» خبری نیستخبرگزاری فارس: چهلمین روز درگذشت ننه علی هم گذشت اما هنوز از یادمان خبری ن یست.   چشمان نگران همانان که پیکر بی‌جانش را تا گلزار شهدا بدرقه کردند، امروز در انتظار حرکتی در شأن این مادر شهید است؛ و منتظرند تا مسئولان بهشت زهرا به وعده‌هایشان عمل کنند. 

     

     

     

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی : نه نه علی
  • درج شده توسط :مهدی وکیلی پور - سه شنبه 91 فروردین 15- نظرات شما [ مورد]


    وقتی تدارکاتچی اردوی راهیان نور شدی و بعد از پخش غذا، به خودت و دیگر برو بچه های تدارکاتی چیزی نرسید

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی : راهیان نور
  • درج شده توسط :مهدی وکیلی پور - یکشنبه 91 فروردین 13- نظرات شما [ مورد]


    زیارت عاشورا خواندن در کنار اروند رود که شمیم کربلا را با خود می آورد چه حالی دارد!



  • کلمات کلیدی : رهیان نور
  • درج شده توسط :مهدی وکیلی پور - شنبه 91 فروردین 12- نظرات شما [ مورد]


    <      1   2   3   4   5      >