سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار

مادرجان سلام!

سلامی به بلندای قله های رفیع!

سلامی به گرمی خورشید

سلامی به اندازه زیبایی دنیا

سلامی به .....

مادر جان روزت مبارک

روزی که مزین شده به میلاد بانوی دو عالم ام ابیها حضرت فاطمه زهرا

مادر جان اگر جویای احوال من باشی من خوبم
اینجا همه چیز مهیا است، نکند یه وقتی نگران من باشی!
مادر جان تو خوب می دادنی که ،شهادت برترین درجة کمال و شکوهمندانه ترین مرگی است که هر مجاهد راه حقی آنرا آگاهانه و با افتخار بر می گزیند و به زندگی و مرگ پس از مرگ بهترین معنی و زیبائی و جلال را می بخشاید  . 

چرا که اینها را تو به من آموختی!

مادرجان تو اسوه فداکاری، و من آموختی و یاد گرفتم که چگونه در منطقه کار وزار با دشمند از خود فداکاری نشان دهم؟!

مادر جان تو جلوه صبری، و من آموختی و یاد گرفتم صبر و شکیبائی در مشکلات دنیوی رویایی با دشمن را !

مادر جان تو آیینه بردباری  و من آموختی و یاد گرفتم و عمل کردم

مادرجان تو آموزگاز عشق خمینی ، و با تمام وجودت به این را در کلاس عشقت آموختی که چگونه مرید ولایت و پیروش باشم والبته نمره بیست هم گرفتم.

مادرجان تو باغبان این بوستانی، که چرا این بوستان این قدر زیبایی نداشت اگر باغبان خوب و دلسوز و هنرمند نداشت

مادرجان تو من آموختی نجوا با خدا را و یاد گرفتم در تاریکی های شب در دل کوههای سربه فلک کشیده کردستان و ایلام، بر روی خاکهای رملی فکه و خاک شلمچه و طلائیه بدور از دیگران سر به بالین خاک بگذارم و در تنهایی با خدا نجوا کنم

مادر جان تو به من  الفبای شهادت که رمز سعادت است را آموختی و چه خوب در امتحان قبول شدم.

مادرجان تو با شیر دادن به من، وجود خود را به من دادی

مادر جان اگر من جایگاهی دارم، اگر من عزت دارم، اگر من وجهه الله هستم و اگر من.... همه را مدعوین تو هستم.

مادرجان اینجا برای والدین شهدا نیز سهمیه گذاشته اند.

مادرجان می گویند بهشت زیر پای مادران است چرا که بدون اذن و رضایت شما ورود ما ممنوع است.   

 



  • کلمات کلیدی : دفاع مقدس
  • درج شده توسط :مهدی وکیلی پور - پنج شنبه 91 اردیبهشت 21- نظرات شما [ مورد]