سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایها الناس! کسی هست به داد صدا و سیمای ما برسد؟

گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو» - بهاره مقدم؛

هر جا دهان به انتقاد گشودیم، گفتند: خاموش!تحجرتان را وارد دنیای مدرن امروز نکنید!

هرجا فریاد زدیم که اخلاق هیتلری حتی بر پیام های بازرگانی مان هم سایه گسترده و پولدارترها بیشتر تبلیغ می شوند، گفتند: سیاست زده اید و نقد جریان سرمایه داری می کنید!

هر چقدر گفتیم نمادهای فراماسونری به وضوح عیانند و کار از 11و 13 هم گذشته و نرم نرمک روی لباس ها و حتی لوازم التحریر هم حک شده اند، گفتند: از کاه کوه نسازید و جو بیهوده ندهید!

گفتیم تعدد شوخی های جنسی در سریال های طنزمان وفور یافته، گفتند: یک مقدار ذهنتان را بازتر کنید و این قدر بسته فکر نکنید!

گفتیم برخی هنرمندنماها پیشینه فساد دارند و بر همگان مسجل است تفکرات مسمومشان، چرا مجال فعالیت می دهید؟ گفتند: این قدر به زمین و زمان بدبین نباشید!

گفتیم چادر را نکنید مضحکه هر لاقیدی که به قول خودتان فرهنگ سازی کنید، آن هم به وسیله مجری زنی که لباس زهرا (س) به تن دارد و با پخش فلان موسیقی با حرکات لب همنوایی می کند و پای می کوبد!گفتند: نگذارید مردم چادر گریز شوند، سیاست های درازمدتی را دنبال می کنیم!

گفتیم طرف خواننده لس آنجلسی معلوم الحالی است که هنوز هم ارتباطش با آن طرف آب قطع نشده!جای او قاب تلویزیون خانه های ایرانی است؟ گفتند: تقاضا برای حضورش در رسانه زیاد بود نتوانستیم اجابت نکنیم!

گفتیم این شلوار لی های تنگ و چسبان و یقه های باز مردان و آرایش های غلیظ این خانم های عروسک بازیگر را نمی شد قدری تقلیل و ترمیم داد و بعد جلوی دوربین برنامه زنده فرستاد؟ گفتند: به شخصیت هنری شان بر می خورد!!

گفتیم شادی حد دارد و ما هم طالب آن هستیم! رستاکی ها در ویژه برنامه سال تحویل شبکه 2 یک مقدار زیادی شاد نبودند؟ حضور بانوان نوازنده و خواننده در رسانه واجب بود؟ گفتند: خواستیم فضای نوروزی قدری مهیج تر شود!

گفتیم یک عده ممنوع التصویر بودند و الان بدجور جولان می دهند! گفتند: گذشته ها گذشته!

گفتیم هر جور فکر می کنیم می بینیم هم گزینش مهمانان، هم القای اینکه فلانی چهره سینما و فیلمسازی و بازیگری بوده در سال 90 و برخی دیالوگ ها مفهوم خاصی را منتقل می کنند و نمی توان پذیرفت که سازماندهی شده نباشند! گفتند: توهم توطئه دارید!

ما که هر چه گفتیم کسی نشنید، اما ایها الناس! کسی هست به داد صدا و سیمای ما برسد؟


نقل از خبرگزاری“دانشجو”



  • کلمات کلیدی : هنر
  • درج شده توسط :مهدی وکیلی پور - دوشنبه 91 اردیبهشت 18- نظرات شما [ مورد]